Direktlänk till inlägg 23 februari 2012

Ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig....

Av Kajsa - 23 februari 2012 17:06

UNDERBART!!! Nu e våren på väg!! älskar denna årstiden Idag har vi varit ute i skogen med nate o barnen o svärmor o johanna o en lånehund, packade fikakorg o gav oss ut på en liten runda i gylleboskogen. Härligt va de, stanna vid vattenfallet o fika o barnen lekte, detta kallar jag livskvalité :)

Jaha va har då hänt sen sist.... Studier...ble inte ett skit av de för nu hade dom kommit på att marknaden var mättad på bagare så då tar vi bort den utbildningen...men skid ner er då!!! så jag tappa suget totalt, de va väl inte meningen att jag skulle studera nu då.... går ju mot ljusare tider på jobb, högsäsong o mer jobb o mindre städning, de gillas=) håller väl ut ett tag till... när det är dags för förändring så dyker det bara upp mitt framför näsan, så har det funkat förr i alla fall....

Projekt Bebis..... nja de går väl på rätt håll ialla fall.... andy har vatt i malmö o blivit utredd, där var några gossar som var onormala på huvud o svans men inget som sätter stopp för fortplantningen så de va ju bra. Jag har varit i Kristianstad o fått kollat passagen i äggledarna som såg mycke bra ut. Men Pergotime funka inte på mig=( provade dubbel dos o åkte för att kolla på ultraljud om där var ägglossning på G...de va där inte, äggen trivs väldigt bra där dom sitter o tänker minsann inte vadra iväg så lätt.... Så nu har jag läxa... gå ner typ 10 kg o sen kan vi börja på hormonbehandling med sprutor och en eventuell insemination med Andys spermier så nu håller vi tummarna att detta går relativt smärtfritt... börjat med långpromenader och modifast så ska vi se om dom jäkla 10 kilona kan försvinna snabbt, har även fått metaformin (vet inte hur de stavas, men de e diabetesmedicin) för att tappa lite sötsug o den enda bieffekten kunde va att man blev lite körig i magen men va gör de om hundra år om de kan hjälpa oss att få vår prins/prinsessa. jag e villig att testa de mesta för nu jäklar ska projekt bebis ordnas!!!

Har haft 6 hos mig (hemmaversion av halv åtta hos mig) kändes riktigt bra o jag tror o hoppas att mina gäster gilla maten, ska bli spännande, den 15 mars får vi veta resultatet, Wish me luck!!!!

nä minsann nu får de fixas middag... går snabbt för "Uncle Ben hjälpte mig"

Pussen o kramen o va rädda om varandra

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kajsa - 4 oktober 2012 18:57

ursäkta rubriken men blev lite irriterad när jag hade skrivit ett helt inlägg o när jag ska publicera så har jag blivit utloggad och allt jag skrivit försvinner, tack som fan! Glad Kanelbullens dag eller vad man säger;) Hmmm vad har hänt sen sis...

Av Kajsa - 5 april 2012 10:43

Hej Hopp!!!Jag vann!!! 6 hos mig!!!! mina gäster gillade nog min årstidsinspirerade meny för jag fick flest poäng och vann hela skiten  Så nu ska vi på onsdag ha grande finale alltså vinnarmiddag på bröderna M i ystad, gott o trevligt ska det bli =) ...

Av Kajsa - 4 januari 2012 18:01

hej hopp!!! Då va de nytt år o jag har bestämt att 2012 ska bli ett roligt utmanande o spännande år så nu kör vi!!! Håller på att forska i hur jag äntligen ska kunna få min konditorutbildning. Det jag har tittat på innan är en yrkeshögskola och f...

Av Kajsa - 15 november 2011 18:15

hej hopp!!! Nu e de minsann snart vinter, känns inte så utan mer som höst men de gillas:) är ju första advent nästa vecka o innan dess måste huset städas o ljusstakar upp, dags att bli lite flitig kanske.... Jaha lite uppdatering då alltså.... ha...

Av Kajsa - 5 oktober 2011 15:48

Hej igen! Ja som rubriken antyder så har vi varit på Ronneby brunn  i helgen som gick, jag och min älskade man. Vi fick ju presentkort där i bröllopspresent så nu va de dags. Vi kom dit på lördagen, käka lunch och sen var det dags med spa. Vi hade...

Senaste inläggen

Kategorier

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards