Alla inlägg under augusti 2011

Av Kajsa - 23 augusti 2011 16:36

Hej Hopp!!!

Jaha då var denna sommaren nästan förbi... tänk va snabbt det gick o va dåligt väder de har varit  

Fick en låt på huvudet häromdagen.... whats the point of doing anything...... känns lite så för mig just nu.... 

Jag blir bara så trött på att känna mig gravid för att  sen ta ett test som visar negativt... känndes så för ett tag sen.... jag kände mig trött, hungrig, illamående och dessutom var mensen 2 veckor sen så jag var förstås säker på att vi hade lyckats så jag gjorde ett test som förstås visade negativt och en vecka senare kommer mensen....hur glad blir man egentligen??? Har börjat på en ny omgång Pergotime och köpt hem massa ägglossningstest så nu ska de väl kanske kunna bli ordning!!! Blev överlycklig när Andy körde in till sjukhuset i malmö och lämna spermaprov så vi kan se att där inte e något fel på hans små gossar, han ska lämna ett till om 2 veckor och efter det får vi svar på hur dom små rackarna mår. Jag ska ta Pergotime två månader till och har vi inte lyckats då och där inte är fel på Andy så går vi vidare, jag tror att nästa steg är att göra någon slags hormonbehandling med sprutor, får nog kolla upp det så jag vet vad jag ska kämpa för, och fungerar inte det så tror jag nästa steg är provrörsbefrukting..... hoppas vi klarar det med bara pergotime!!! 

 

Osså va de Jobbet....hmmm... usch jag vet inte riktigt.... de e ett kanonjobb bara jag hade sluppit städningen.... bra tider och hyfsat betalt, lagom sträcka att köra och havsutsikt, hur många har havsutsikt på sin arbetsplats? Älskar verkligen att bara stanna upp några sekunder och bara blicka ut över havet, jaja vi får väl se hur det går, hittar jag något jobb som atraherar mig mer så tar jag nog det.... har i alla fall fått möjlighet att förbättra frukosten så numera bakar jag äpplekaka och frallor samt ska börja att blanda egen youghurt med blåbär eller vad som finns att få tag i... känns helt ok.


Ooooo!!! hade tjejkväll förra vecken, alltid lika roligt när vi träffas, o så mycke vi alltid har att prata om!!!! Fick veta att en av mina töser e gravid!!!! så roligt! första tanken var, jaha då hann hon först  och andra tanken var fan va roligt, jag ska bli "moster"! Är i alla fall väldigt glad för deras skull och jag tror hon blir en kanonbra mamma!! nu hoppas vi bara att allt går som det ska!


Är ensam hamma nu ett par dagar eftersom andy är på kurs med jobbet i Tyskland, tror han har riktigt trevligt men jag saknar ju mannen min  aja han kommer ju hem imorgon så det går nog... imorgon ska jag åka o bli spådd.... vet att min älskade man bara tycker det är blaha blaha men jag tror på det, nate hade varit hos henne och var supernöjd, hon kunde verkligen pricka in många rätt utan att nate hade berättat något, fräckt!!! dessutom fick hon med sig en skiva hem med allt som sagts under sittningen, så det ska bli väldigt spännade att höra vad hon har att berätta för mig, jag ser det lite som vägledning i mitt liv, kan vara ganska bra när man känner sig vilse i livet, vi får väl se..... 


Simma lungt och ta hand om varandra!



 

Senaste inläggen

Kategorier

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards