Direktlänk till inlägg 8 september 2011

spådam

Av Kajsa - 8 september 2011 19:05

Japp då har jag varit iväg hos spådamen, vilken härlig kvinna de va! hon fick mig att känna mig lugn och avslappnad. jag satt hos henne en hel timme så jag kan inte skriva allt hon sa men ett litet utdrag...

Hon började med att spå i runor då hon hade runorna i en tygpåse som jag hällde ut på en bricka och sen läste hon av dem som låg på rätt håll och hon tittade bakåt nutid och framtid.

hon började med att titta bakåt, hon såg att jag hade varit med om något som gsv mig en känslomässig förändring och som jag fått mycke lärdom och själsstyrka av och det förstod jag direkt att det handlade om när mamma gick bort när jag var 13 år:( hon sa att jag har hittat inre kraft och glädje och detta har lett till nåt bra.... det var väldigt jobbigt när mamma gick från oss men hon har rätt, jag har ju faktiskt lärt mig väldigt mycke. Vi fortsatte sedan att titta på nutid. Hon såg hälsoproblem och fick ont i vänstra äggstocken hon kände rädsla och oro.... ja förstås måste detta vara min PCo och rädslan och oron att jag inte kommer att bli gravid.... hon sa att det kommer något nytt som vänder upp och ner påå allt, en stor förändring kommer att ske, och det undrar jag vad de kan vara..... hon sa även att jag oroar mig själv till att må dåligt... rätt.... men om jag släpper det och känner mer lättsamhet och glädje så kommer jag över det hela.... Hon sa även att jag inte ska släppa mina inre värderingar för de ger mig kraft och det är vägen till min framgång....  jag vet inte vad jag är bra på och lägger mycket energi till att fatta beslut och om jag ger det mindre kraft så blir det lättare att fatta mina beslut, jag ska bara låta det komma till mig.... när hon tyckte att runorna bara gjorde henne förvirrad och sa samma saker hela tiden så tog hon fram tarotkorten istället. det första de visa var barn! detta kommer att reda ut sig, det är min oro som ökar problemen.... där är stora förändringar och allt kommer lösa sig och där är barn på ingång..... hon såg en pojke som föddes på våren, kanske i mars....

Min enda fiende är mina tankar och min lösning är att ha tålamod...... Japp, thats me!!!! Kändes som hon prickade in många rätt och jag skulle kunna tänka mig att gå dit fler gånger.... livet känns lite lättare och jag oroar mig faktiskt inte lika mycket längre, jag känner lite inre lugn, riktigt skönt!!! så med ny kraft ser jag lite lättare på livet och försöker ta det som det kommer....

Ha de underbart alla!

 
 
Minnah

Minnah

12 november 2011 14:15

Det är alltid kul att besöka en spådam.

Jag ringer en spådam lite då och då. Min favoritsida som jag vill dela med mig av är http://www.spadam.se

Tack för en fin blogg och lycka till med allt.

Kram Minnah

http://www.spadam.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kajsa - 4 oktober 2012 18:57

ursäkta rubriken men blev lite irriterad när jag hade skrivit ett helt inlägg o när jag ska publicera så har jag blivit utloggad och allt jag skrivit försvinner, tack som fan! Glad Kanelbullens dag eller vad man säger;) Hmmm vad har hänt sen sis...

Av Kajsa - 5 april 2012 10:43

Hej Hopp!!!Jag vann!!! 6 hos mig!!!! mina gäster gillade nog min årstidsinspirerade meny för jag fick flest poäng och vann hela skiten  Så nu ska vi på onsdag ha grande finale alltså vinnarmiddag på bröderna M i ystad, gott o trevligt ska det bli =) ...

Av Kajsa - 23 februari 2012 17:06

UNDERBART!!! Nu e våren på väg!! älskar denna årstiden Idag har vi varit ute i skogen med nate o barnen o svärmor o johanna o en lånehund, packade fikakorg o gav oss ut på en liten runda i gylleboskogen. Härligt va de, stanna vid vattenfallet o fika ...

Av Kajsa - 4 januari 2012 18:01

hej hopp!!! Då va de nytt år o jag har bestämt att 2012 ska bli ett roligt utmanande o spännande år så nu kör vi!!! Håller på att forska i hur jag äntligen ska kunna få min konditorutbildning. Det jag har tittat på innan är en yrkeshögskola och f...

Av Kajsa - 15 november 2011 18:15

hej hopp!!! Nu e de minsann snart vinter, känns inte så utan mer som höst men de gillas:) är ju första advent nästa vecka o innan dess måste huset städas o ljusstakar upp, dags att bli lite flitig kanske.... Jaha lite uppdatering då alltså.... ha...

Senaste inläggen

Kategorier

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards