Direktlänk till inlägg 10 juni 2011

sommar sommar sommar!

Av Kajsa - 10 juni 2011 10:01

jaha då vart det vara sommar, trevligt!

vad har hänt sen senast då.... hmmm.... om jag bara inte hade så dåligt minne....

har slutat i sjöbo och börjat jobba i kivik, skönt. men jag kan tyvärr säga att jag saknar lite bakningen och serveringen men men va gör de om hundra år, får se hur det funkar i sommar, ge det en chans och känns de inte bra får jag väl kolla efter annat... jag har i alla fall ett jobb och det är jag väldigt tacksam över!

Har nu börjat med mina pergotime men än så länge har ingen ägglossning visat sig men jag tror att min e lite senare, har iofs ont i nedre magen och rygg idag som jag brukar ha när där e "verksmahet" där nere och det är ju den 14:e dagen idag.... aja de löser sig nog...

jaha vad händer i sommar... hmmm mycket skulle jag vilja säga. vi börjar med att köra till High Chaparral idag ihop med Pidde Tin o Uffe Sara, ska bli skönt att bara komma iväg ett par dagar o ha det lite skönt. sen e de ju midsommar om 2 veckor som detta året kommer att firas i Appeltorp hos nate o jocke, sen helgen efter är det släktträff med andys släkt, helgen efter gifter sig nate o jocke   och vi firar 1års bröllopsdag   ja sen e de nasty fest..... det flyter på om vi säger så... härligt med fullbokad kalender!!!

ohhh glömde ju nästan att berätta om nates möhippa som vi hade den 28 maj! började med att vi kidnappade henne på jobb, klädde ut henne, o sen bjöd vi hem oss på frukost hos henne(jaja vi hade ju allt med oss) sen bar det iväg till lone star utanför höör för femkamp och hustruprov, de va kanon där skulle man lätt kunna spendera en dag till... sen åkte vi hem till tiiina i tomelilla och nate blev ompysslad med lite hemmaspa och hälften av töserna grillade och fixade mat o så festa vi, vilken kanondag det blev, så lyckat allt ihop! och vilka underbara töser som nate e vän med, vilket gäng vi var, skulle kunna festa ofta med dem... o vi hade så jävla roled så skid ner di!!!   

Ha nu en riktigt härlig sommar för det tänker jag ha!

 
 
Ingen bild

Nate

22 juni 2011 19:41

Vilken kanon blogg fortsätt i den här andan :) Visst hade vi en toppen dag och så ska vi ha de fler gånger jag varför inte hela livet :)
Tack för att du är du <3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kajsa - 4 oktober 2012 18:57

ursäkta rubriken men blev lite irriterad när jag hade skrivit ett helt inlägg o när jag ska publicera så har jag blivit utloggad och allt jag skrivit försvinner, tack som fan! Glad Kanelbullens dag eller vad man säger;) Hmmm vad har hänt sen sis...

Av Kajsa - 5 april 2012 10:43

Hej Hopp!!!Jag vann!!! 6 hos mig!!!! mina gäster gillade nog min årstidsinspirerade meny för jag fick flest poäng och vann hela skiten  Så nu ska vi på onsdag ha grande finale alltså vinnarmiddag på bröderna M i ystad, gott o trevligt ska det bli =) ...

Av Kajsa - 23 februari 2012 17:06

UNDERBART!!! Nu e våren på väg!! älskar denna årstiden Idag har vi varit ute i skogen med nate o barnen o svärmor o johanna o en lånehund, packade fikakorg o gav oss ut på en liten runda i gylleboskogen. Härligt va de, stanna vid vattenfallet o fika ...

Av Kajsa - 4 januari 2012 18:01

hej hopp!!! Då va de nytt år o jag har bestämt att 2012 ska bli ett roligt utmanande o spännande år så nu kör vi!!! Håller på att forska i hur jag äntligen ska kunna få min konditorutbildning. Det jag har tittat på innan är en yrkeshögskola och f...

Av Kajsa - 15 november 2011 18:15

hej hopp!!! Nu e de minsann snart vinter, känns inte så utan mer som höst men de gillas:) är ju första advent nästa vecka o innan dess måste huset städas o ljusstakar upp, dags att bli lite flitig kanske.... Jaha lite uppdatering då alltså.... ha...

Senaste inläggen

Kategorier

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards