Direktlänk till inlägg 9 april 2011

Underbara vår!

Av Kajsa - 9 april 2011 16:16

Nu äntligen ser det ljust ut för våren, fantastiskt väder idag känner mig dock lite rastlös, vill ju att så mycke ska hända hela tiden....

Har haft en väldigt tankfull vecka. Jag blev erbjuden sommarjobb på Norrevång som kunde sträcka sig över hela hösten så det var att tänka, jämnföra och väga norrevång mot sjöbo.... jag bestämde mig till slut för sjöbo eftersom det kändes tryggast där vet jag ju att jag har heltid ända fram till oktober. Tids nog så dyker väl rätt tillfälle upp då jag kan byta jobb. Vill ha ett jobb som sträcker sig över hela året inte bara på sommaren då man egentligen vill kunna vara lite ledig så man kan hitta på nåt roligt....

Fick deklarationen igår.... Tack till skatteverket som ska betala mig 15000:-, alltså innan jag lagt in min körning till o från jobb, gutt! hoppas att pengarna kommer sådär lagom till när vi ska åka till HIgh Chaparall :)


Bara en vecka kvar till jag ska till gyn, ska bli skönt o få veta varför jag har så ont i mina äggstockar och kanske få lite hjälp med min ägglossning.

Ska nog börja med Nutrilett o försöka få bort några kilon nu inför sommaren då man vill va snygg på fester o sånt.... får väl se om de funkar, syrran hade ju tappat 8 kilo på en månad (tror jag det va)


Jaja vi får väl se va de blir av detta....


Ha de underbart!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kajsa - 4 oktober 2012 18:57

ursäkta rubriken men blev lite irriterad när jag hade skrivit ett helt inlägg o när jag ska publicera så har jag blivit utloggad och allt jag skrivit försvinner, tack som fan! Glad Kanelbullens dag eller vad man säger;) Hmmm vad har hänt sen sis...

Av Kajsa - 5 april 2012 10:43

Hej Hopp!!!Jag vann!!! 6 hos mig!!!! mina gäster gillade nog min årstidsinspirerade meny för jag fick flest poäng och vann hela skiten  Så nu ska vi på onsdag ha grande finale alltså vinnarmiddag på bröderna M i ystad, gott o trevligt ska det bli =) ...

Av Kajsa - 23 februari 2012 17:06

UNDERBART!!! Nu e våren på väg!! älskar denna årstiden Idag har vi varit ute i skogen med nate o barnen o svärmor o johanna o en lånehund, packade fikakorg o gav oss ut på en liten runda i gylleboskogen. Härligt va de, stanna vid vattenfallet o fika ...

Av Kajsa - 4 januari 2012 18:01

hej hopp!!! Då va de nytt år o jag har bestämt att 2012 ska bli ett roligt utmanande o spännande år så nu kör vi!!! Håller på att forska i hur jag äntligen ska kunna få min konditorutbildning. Det jag har tittat på innan är en yrkeshögskola och f...

Av Kajsa - 15 november 2011 18:15

hej hopp!!! Nu e de minsann snart vinter, känns inte så utan mer som höst men de gillas:) är ju första advent nästa vecka o innan dess måste huset städas o ljusstakar upp, dags att bli lite flitig kanske.... Jaha lite uppdatering då alltså.... ha...

Senaste inläggen

Kategorier

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards