Direktlänk till inlägg 23 juli 2011

sommarnöje

Av Kajsa - 23 juli 2011 12:55

Jaha då ska vi se vad som hänt sen senast... Har firat 1 års bröllopsdag med min älskade man, ja fira o fira, vi låg på soffan typ hela dagen eftersom det var bröllop dagen innan. Nathe o Jocke gifte sig! vilket vackert par dom e, blödig som jag e satt jag o storböla i kyrkan men det hör ju till bröllop vi åkte vidare från kyrkan till Tranesgårsden där festen skulle va, en kanon fest, jag hade äran att vara toastmadame för kvällen tillsammans med tiiinas man micke, tyckte att vi skötte oss hyfsat bra o jag tror att brudparet ialla fall var nöjda med vår insats. Men kvällens stora fråga var: Vem sa hossa egentligen??? Ja en rolig fest med mycke skratt, nathe höll tal för sin man, o de va så vackert, kändes att det kom direkt från hjärtat, dom e verkligen perfekta för varandra! Dom får betyg WOW från mig och jag tror många andra på festen tycker likadant. De e precis så man vill att ens gäster ska uppleva det. 

Ikväll är det dags med team nasty fest o jag tror det blir nasty!!! Temat är Pimps and Hoes... Hoppas bara vädret håller i sig...


Har nu gått tre månader på Pergotime... har det hänt nåt? Förutom att jag är ständigt trött och hungrig o allmänt skengravid så kan jag väl inte påstå att det hänt nåt vidare.... Det gjorde faktiskt lite ont i mig när en tjej på jobbet frågade om jag hade familj o sånt, jag svarade att jag har min man och katt varpå hon sa, inga barn? för mig känns du som en riktig mamma så jag trodde du hade det.... känns ju iofs bra att man ses som mamma men mindre bra när man har längtan och det inte händer nåt, känns som det kvittar hur man prickar in o ligger med rumpan i vädret så fort "det är färdigt". Aja får väl till apoteket o hämta ut pergotime för tre månader till och ta ägglossningstest varje dag o försöka pricka in med "fika" de rätta dagarna, nån gång ska de väl funka!! o funkar det inte på dessa tre månaderna så får jag ju kontakta gyn igen för ytterligare utredning.....


Känner mig lite vilse för tillfället... hoppas att det ska ordna upp sig....

Vi hörs när vi hörs, ha de bäst! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kajsa - 4 oktober 2012 18:57

ursäkta rubriken men blev lite irriterad när jag hade skrivit ett helt inlägg o när jag ska publicera så har jag blivit utloggad och allt jag skrivit försvinner, tack som fan! Glad Kanelbullens dag eller vad man säger;) Hmmm vad har hänt sen sis...

Av Kajsa - 5 april 2012 10:43

Hej Hopp!!!Jag vann!!! 6 hos mig!!!! mina gäster gillade nog min årstidsinspirerade meny för jag fick flest poäng och vann hela skiten  Så nu ska vi på onsdag ha grande finale alltså vinnarmiddag på bröderna M i ystad, gott o trevligt ska det bli =) ...

Av Kajsa - 23 februari 2012 17:06

UNDERBART!!! Nu e våren på väg!! älskar denna årstiden Idag har vi varit ute i skogen med nate o barnen o svärmor o johanna o en lånehund, packade fikakorg o gav oss ut på en liten runda i gylleboskogen. Härligt va de, stanna vid vattenfallet o fika ...

Av Kajsa - 4 januari 2012 18:01

hej hopp!!! Då va de nytt år o jag har bestämt att 2012 ska bli ett roligt utmanande o spännande år så nu kör vi!!! Håller på att forska i hur jag äntligen ska kunna få min konditorutbildning. Det jag har tittat på innan är en yrkeshögskola och f...

Av Kajsa - 15 november 2011 18:15

hej hopp!!! Nu e de minsann snart vinter, känns inte så utan mer som höst men de gillas:) är ju första advent nästa vecka o innan dess måste huset städas o ljusstakar upp, dags att bli lite flitig kanske.... Jaha lite uppdatering då alltså.... ha...

Senaste inläggen

Kategorier

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards