Direktlänk till inlägg 3 maj 2011

Nytt jobb!!!!!!

Av Kajsa - 3 maj 2011 16:14

Jodåsåatte!!!!

de va ett tag sen jag skrev ser jag så nu e de dags att uppdatera....

Har fått nytt jobb på Kiviks hotell, känns för tillfället som det bara är fördelar med det.... De e på 65% kanske lite lite men då har jag ju chans att fylla ut med annat:)

istället för 4 mil enkel resa har jag 1,7 mil så de tar typ en kvart o köra.... gutt!!!! jag jobbar alltid 6-14.30 känns osse skönt för jag har hela eftermiddagen fri.... jobbar varannan helg, jag jag kan fortsätta i en evighet med fördelarna....

Ja så va det bara det svåra med att säga upp sig.... drog på det typ hela påsken och på annandag påsk gjorde jag det... gick in på kontoret till eva o sa att jag kommer inte jobba här i sommar för jag har fått ett annat jobb som jag har bestämt mig för att tacka ja till.... hon blev förstås skitsur och kunde inte förstå varför jag inte sagt nåt tidigare o varför jag inte diskuterat det med henne, alltså hon e min chef och nog för att vi kan prata om mycket men vissa grejor tycker jag inte´passar sig att diskutera med chefen....så hon fråga om där inte var nåt hon kunde göra för att behålla mig och jag kände bara att det kunde hon ju tänkt på tidigare.... jag sa vilka fördelar jag kunde tänka mig o hon sa att hon skulle kolla på det... på kvällen ringde hon o sa att jag inte behövde komma nästa dag.... och frågade om hon gav mig 80% hela året skulle jag kunna tänka mig att bli kvar då??? jag sa jag tänker på det tills imorgon.... pratade med andy o jag fick för mig att det var fel att säga upp mig o då sa andy, ring nate!!!! Nate e min psykolog som får mig att förstå hur jag ska göra utan att hon säger direkt hur jag ska göra utan säger något så jag själv får tänka och komma fram till hur jag ska göra... hon fick mig att förstå att eva bara sätter över hennes problem till mig och förväntar sig att jag ska lösa dem till henne som jag har gjort de senaste 4 åren.... så dagen efter när eva ringde o fråga om jag hade tänkt på hennes erbjudande så sa jag ja, jag har bestämt mig! så nu e hon skitsur på mig och ger mig knappt några tider att jobba och i veckan sa hon till mig att om hon hittade nån ersättare innan månaden har gått så fick jag sluta direkt, hon får egentligen inte göra så men det skiter jag i för nu vill jag bara därifrån så jag kan få börja på mitt nya jobb!!!! wish me luck!!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kajsa - 4 oktober 2012 18:57

ursäkta rubriken men blev lite irriterad när jag hade skrivit ett helt inlägg o när jag ska publicera så har jag blivit utloggad och allt jag skrivit försvinner, tack som fan! Glad Kanelbullens dag eller vad man säger;) Hmmm vad har hänt sen sis...

Av Kajsa - 5 april 2012 10:43

Hej Hopp!!!Jag vann!!! 6 hos mig!!!! mina gäster gillade nog min årstidsinspirerade meny för jag fick flest poäng och vann hela skiten  Så nu ska vi på onsdag ha grande finale alltså vinnarmiddag på bröderna M i ystad, gott o trevligt ska det bli =) ...

Av Kajsa - 23 februari 2012 17:06

UNDERBART!!! Nu e våren på väg!! älskar denna årstiden Idag har vi varit ute i skogen med nate o barnen o svärmor o johanna o en lånehund, packade fikakorg o gav oss ut på en liten runda i gylleboskogen. Härligt va de, stanna vid vattenfallet o fika ...

Av Kajsa - 4 januari 2012 18:01

hej hopp!!! Då va de nytt år o jag har bestämt att 2012 ska bli ett roligt utmanande o spännande år så nu kör vi!!! Håller på att forska i hur jag äntligen ska kunna få min konditorutbildning. Det jag har tittat på innan är en yrkeshögskola och f...

Av Kajsa - 15 november 2011 18:15

hej hopp!!! Nu e de minsann snart vinter, känns inte så utan mer som höst men de gillas:) är ju första advent nästa vecka o innan dess måste huset städas o ljusstakar upp, dags att bli lite flitig kanske.... Jaha lite uppdatering då alltså.... ha...

Senaste inläggen

Kategorier

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards