Direktlänk till inlägg 12 april 2011

ännu ett

Av Kajsa - 12 april 2011 14:50

Jaha.... idag har jag varit på anställningsintervju... igen....

Denna gången va de på Kiviks hotell som frukostvärdinna. ett fantastiskt ställe med underbart läge och havsutsikt. Nackdelarna med detta jobbet är att det bara är på ca 65% och att man börjar jobba kl 6.00 på morgonen.... men fördelarna är att det är en fast anställning jag jobbar alltid 6-14.30, det är kortare sträcka att köra..... jag som är så duktig på att ta beslut behövde verkligen denna valmöjligheten oxå.... eller inte. känns iofs att livet försöker säga mig något.... känner mig inte så väldigt pigg på att vara kvar i sjöbo för när jag jobbade i söndags så sa de att dom hade svårt o få ihop sommmarschemat.... alternativen var att jobba 3 av 4 helger eller va ledig lite mitt i veckan och jobba 4 av 4 helger, gav en hint om att jag inte var intresserad av att ha det så eftersom vi förr om åren har jobbat varannnan helg och de har funkat kalas så jag kan inte förstå varför de inte bara kan ta in en till personal så vi andra inte behöver jobba röven av oss och aldrig ha någon fritid, aldrig kunna planera något och dessutom inte kunna va ledig en vecka ihop med sin man.... nä då anser dom att vi har varit lediga januari och februari och att det var vår semester, ja de e klart om man lever ensam och inte har några vänner så hade väl de funkat bra..... fy fan va jag känner mig utnyttjad!!! jag får väl försöka jämnföra för och nackdelar och försöka komma fram till nåt bra beslut.... wish me luck!!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kajsa - 4 oktober 2012 18:57

ursäkta rubriken men blev lite irriterad när jag hade skrivit ett helt inlägg o när jag ska publicera så har jag blivit utloggad och allt jag skrivit försvinner, tack som fan! Glad Kanelbullens dag eller vad man säger;) Hmmm vad har hänt sen sis...

Av Kajsa - 5 april 2012 10:43

Hej Hopp!!!Jag vann!!! 6 hos mig!!!! mina gäster gillade nog min årstidsinspirerade meny för jag fick flest poäng och vann hela skiten  Så nu ska vi på onsdag ha grande finale alltså vinnarmiddag på bröderna M i ystad, gott o trevligt ska det bli =) ...

Av Kajsa - 23 februari 2012 17:06

UNDERBART!!! Nu e våren på väg!! älskar denna årstiden Idag har vi varit ute i skogen med nate o barnen o svärmor o johanna o en lånehund, packade fikakorg o gav oss ut på en liten runda i gylleboskogen. Härligt va de, stanna vid vattenfallet o fika ...

Av Kajsa - 4 januari 2012 18:01

hej hopp!!! Då va de nytt år o jag har bestämt att 2012 ska bli ett roligt utmanande o spännande år så nu kör vi!!! Håller på att forska i hur jag äntligen ska kunna få min konditorutbildning. Det jag har tittat på innan är en yrkeshögskola och f...

Av Kajsa - 15 november 2011 18:15

hej hopp!!! Nu e de minsann snart vinter, känns inte så utan mer som höst men de gillas:) är ju första advent nästa vecka o innan dess måste huset städas o ljusstakar upp, dags att bli lite flitig kanske.... Jaha lite uppdatering då alltså.... ha...

Senaste inläggen

Kategorier

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards