Alla inlägg under november 2011

Av Kajsa - 15 november 2011 18:15

hej hopp!!!

Nu e de minsann snart vinter, känns inte så utan mer som höst men de gillas:) är ju första advent nästa vecka o innan dess måste huset städas o ljusstakar upp, dags att bli lite flitig kanske....

Jaha lite uppdatering då alltså.... har kännt mig otroligt trött nu ett tag så jag har varit hos doktorn för jag kände att nåt va fel o mycke riktigt jag har brist på B-vitamin Folsyra och D-vitamin så doktorn sa att de inte va konstigt att jag mår som jag gör eftersom de va inga bra värden.... men de ska vi väl kunna rätta till=)

mhm... jobbet då.... positivt e att jag har bara 10 dagar kvar på min provanställning=) o de verkar som dom vill ha kvar mig... men jag vet inte om jag vill vara kvar....får ju inte riktigt utlopp för min kreativitet MEN de e ett jobb o jag har bestämt mig för att stanna tills jag hittar nåt bättre.

Projekt bebis...... e väl ungefär lika kallt som det är ute för tillfället... funkar inget bra med pergotime... får inte ägglossning ändå..... har tagit sista kuren nu o andy ska iväg o lämna prov på torsdag för det förra provet va inte jättebra så vi ska se om det var en tillfällighet eller om de är kroniskt trötta.... så nu e man lite vilse för jag vet inte hur vi går vidare om det är fel på oss båda... någon dag känner jag bara för att ge upp.... typ allt.... örk......


min kära svägerska nathe ringde precis o sa att hon bokat biljetter till Erik Saade, de e så att hennes dotter (min guddotter) ÄLSKAR han så hon ska få biljett till sig och en kompis till hans konsert i födelsedagspresent o jag följer med o håller nathe i sällskap:) ska bli helt underbart att se elins reaktion när hon förstår att vi ska åka o titta på han!!!


laddar för en kanon vinter o jul nu!!!

Kramar

Senaste inläggen

Kategorier

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards